人生的第一首英文歌,國二時,英文會話老師教我們的。
來懷念一下:

Nothing Gonna Stop Us Now

Looking in your eyes
I see a paradise
This world that I have found is too good to be true
Standing here beside you
What so much go give you
This love in my heart
And I、m feeling for you

Let them say we、re crazy
I don、t care about that
Put your hand in my hand baby
Don、t ever look back
Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if we、re heart to heart

And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothing、s gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We、ll still have each other
Nothing、s gonna stop us
Nothing、s gonna stop us now

I、m so glad I、ve found you
I、m not gonna lose you whatever it takes
I will stay there with you
Take it to the good times
See it through the bad times
Whatever it takes is what I、m gonna do

Let them say we crazy
What do they know
Put your arms around me baby
Don、t ever let go
Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if we、re heart to heart

Oh, all that I need is you
You、re all that I ever need
All that I want to do is hold you forever
Ever and ever

中譯

什麼都阻擋不了我們
演唱-星船合唱團

望著你的雙眼
我看見了天堂
我發現的這個世界完美得不像真的
佇立在你身旁
我想給你許許多多
給你我心中的愛
和我對你的感受

就讓別人說我們瘋了
我一點都不在乎
把手放在我的手心,寶貝
不要回頭
讓週遭的世界摔成碎片
只要我倆心相連,一定可以成功

我倆可以一齊築夢
永遠昂首挺立
什麼都阻擋不了我們
如果這世界不再有戀人
我倆依然擁有彼此
什麼都阻擋不了我們
此刻,什麼都無法阻擋我們

我很高興我找到了你
無論如何,我都不要失去妳
我會守在妳身旁
度過美好時光
熬過艱難歲月
無論如何,我都會這麼做

就讓別人說我們瘋了
他們知道些什麼?
寶貝,把妳的手臂緊抱著我
千萬不要放手
讓週遭的世界摔成碎片
寶貝,只要我倆心相連,一定可以成功

我所需要的就只有妳
妳就是我的一切
我只想永遠的抱著妳
永永遠遠!

arrow
arrow
    全站熱搜

    precha 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()